Mede doordat ik zelf al 20 jaar zelfstandig onderneem, ben ik in staat om snel tot de kern van de zaak door te dringen. Met respect voor de ondernemer of werkzoekende stuur ik bij en stimuleer waar nodig. Zie mij als een sparringpartner met een pragmatische aanpak waarbij jouw zakelijke en privé vraagstukken altijd centraal staan.

Het vertrekpunt van onze samenwerking is uiteraard vertrouwen in samen sterker, maar ook openheid en de durf om te delen. Juist omdat de (startende)ondernemer het succes van het bedrijf maakt, is het belangrijk dat je je goed en comfortabel voelt om te doen. Door dit doen, leren we en kunnen we bijsturen.

Ik beschik over een warm financieel en commercieel netwerk. Door met regelmaat ondernemersonderwerpen te trainen worden de actuele (markt)ontwikkeling direct meegenomen in de aanpak van MKB-support.